niedziela

Palcówka

powiedzcie mi tak szczerze... czy robienie "palcówki"dziewczynie sprawia wam przyjemność czy tylko lubicie to robic zeby zaspokoic swoje i partnerki potrzeby??

-----

Ja uwielbiam palcówki... poprawia mi to chumor i mi to okropnie sprawia przyjemność ! Uwielbiam i tyle... robie sobie palcówke 1 raz na dwa dni

-----

Mi osobiście sprawia to ogromniastą przyjemność... ;P
i wcale nie potrzebne mi żadne nagrody... to samo w sobie jest pewnego rodzaju nagrodą

-----

ale jak ja se sama robie palcowke to sie czuje jak w 7 niebie

-----

tak sprawia mi to przyjemność, ogólnie uwielbiam robić "dobrze" mojej partnerce i mi to sprawia olbrzymią przyjemność i satysfakcję

-----

Robienie "palcówki" samo w sobie nie jest przyjomnością,ponieważ niedaje nam to przyjemności fizycznej,ale widok jak mojej partnerce jest dobrze i że ona tego chce,daje tą satysfakcje psychiczną którą ja bardzo lubie
Dokładnie staram się robić tak aby mojej partnerce było dobrze To mnie cieszy.

-----

Jasne że lubie to robić, a zwłaszcza języczkiem i ustami pieścic muszelke, ale i ona czyms miłym sie odwdzięczy

-----

Widok wijącej się, krzyczącej z podniecenia partnerki...ufff to jest to! TAK, zdecydowanie robienie palcówki sprawia mi przyjemność

-----

ja tego nigdy nie przeżywałam.. i nie wiem czy to może być przyjemne?!
w sumie to chyba troche byłoby dziwne uczucie. wkładacie jej tam palca i co wtedy czujecie, myślicie..?! heh to mnie ciekawi!?

-----

mam pytanie: jak "głęboko" mozna manewrowac palcami, aby dziewczyna nie stracila dziewictwa przy palcówce;)
robiac palcowke mojej partnerce widzialem ze w niektorych momentach ja nieco bolalo, ale szybko to poprawialem i wracalem do jej stanu rozkoszy;)

znaleziono na : m-forum.pl

Brak komentarzy: